Wednesday, May 4, 2011

Selamat hari ibu !

Selamat Hari Ibu sedunia !
Ibu , minta maaf kalau ada buat kesalahan.. selalu melawan cakap ibu
padahal.. adik tau , ibu tengah penat ! tapi .. adik tetap melawan cakap ibu ..
Minta Maaf Ibu !
Layakkah aku menjadi anakmu ?
ibu yang selalu menjaga aku sejak aku lahir lagi..
ibu membawa aku selama 9 Bulan ..
ibu membawa aku ke sana ke sini.. tanpa mengenal penat lelah !
setelah aku lahir .. aku mungkin selalu mengecewakan ibu ,
tapi .. doa ibu tak pernah lekang dari bibir .. di dalam solat
ibu tetap mendoakan aku..
Di waktu malam .. ketika aku demam
sanggup ibu pergi berjaga menemani aku sanggup ibu bersengkang mata menjaga aku siang dan malam
sesungguhnya .. "Syurga itu adalah dibawah telapak kaki ibu"

Jagalah ibu bapa kita dan sayangi mereka sementara mereka masih hidup

0 person in love:

Post a Comment